Nya dynor Valencia

Hej!
Vi har en L-soffa Valencia som hängt med ett tag och innerkuddar och innerdynor är typ söndersmulade när jag försöker ta av fodralen för tvätt, så det funkar inte. Nu undrar jag om ni säljer nya fodral eller dynor till Valencia, eller möjligen kan ge mig tips på var man kan få tag på detta?
Mvh Carina
Carina Nordstedt

Kommentarer

  • Hej,

    Det har vi tyvärr inte.
    Dynorna är 64x64 så det är om andra dynor på marknaden passar.
    Tommy