Möbelskydd

Vilket möbelskydd ska jag ha för Picnic Småland, möbeln står utomhus utan tak
Egon Vikström

Kommentarer

  • Vi har inget specifikt möbelskydd till Picnic. Ni hittar alla våra möbelskydd här.
    Amanda
  • Vad finns det för möbelskydd till Jetsets hörnsoffa?
    Birgitta Ån
  • Hej,
    vi har dessvärre inget möbelskydd som är specialsytt för Jet Set hörnsoffa.
    Mvh
    Adam
  • Har köpt erat Möbelskydd till min utsudda nu är det nr 2 på 3 somrar som det läcker in vatten vid sömmarna och det blir massor med små sprickor i överdraget alltså det gråa spricker och det kommer få in  vatten på kuddarna detta är inget trevligt
    Carina Blad
  • Om du inte är nöjd med ditt möbelskydd bör du omgående göra en reklamation av det till den återförsäljare där du köpte skyddet.

    Adam