LUXOR PAVILJONG 300X400 CM

Hej, har köpt en LUXOR PAVILJONG 300X400 CM. Nu under midsommar märkte vi att samtliga väggar och myggnät hade samma längd vilket medförde att vi inte kunde få ihop samtliga sidor utan att använda myggnäten emellan. Kan det vara så att vi fått väggar för en paviljong som är 300x300? Det borde väll rimligtvis vara så att det finns två längre och två kortare sidor för 300x400 paviljongen?
Robin

Kommentarer

  • Hej Robin,

    Våra väggar och myggnät har samma storlek, även för paviljonger som är 3x4 meter. Skillnaden mellan dem är att flärparna som man fäster med kardborreband på benen är sydda på två olika ställen. Du monterar väggarna och myggnäten genom att fästa halva väggen med 8 upphängningskrokar på ena sidan av benet och 8 upphängningskrokar på den andra sidan av benet. Detta gör installationen enkel och säkerställer att både väggar och myggnät sitter stadigt på plats.

    Vi hoppas att denna information är till hjälp.

    Tommy