Luxor

Varför är inte paviljong sidorna anpassade efter stommen? Om man ska ha 2 sidor öppna och 2 stängda på 4x3 m Luxor, så kan man inte låsa tyget i metall stommen, eftersom "stropparna" är placerade fel. Det är som att vi fick paviljongsidor till en symmetrisk paviljong. Jag hade nog förväntat mig mer av en annars högkvalitativ produkt, synd.
Cecilia Hessmo

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för er feedback angående Luxor-paviljongen. Vi beklagar att ni upplever att väggarna inte är anpassade efter stommen när ni vill ha två sidor öppna och två sidor stängda.

    Designen på Luxor-paviljongen är inte avsedd för att ha två öppna och två stängda väggar samtidigt. Detta är en medvetet val från vår sida.

    Tommy
  • Det var ett märkligt medvetet val, det ser ju inte estetiskt snyggt ut när sömmar och dragkedjor hamnar på udda ställen. Men jag förstår att det blir billigare att tillverka 4 likadana sidor än anpassade. Detta borde finnas beskrivet på hemsidan. Nu kanske det gör det, men inte så uppenbart i så fall.
    Mvh
    Cecilia
    Cecilia Hessmo