Lasyrfärg till hammock

Hej! Jag har en vit Hillerstorp hammock, Dalom. Jag har tidigare beställt er vita vattenbaserade lasyrfärg för att måla om den, men kan inte längre hitta att den går att beställa (vit flaska, 0,5 liter). Kan ni rekommendera mig en annan likvärdig färg?

Vänliga hälsningar,
Linnea

Kommentarer

  • Hej Linnea,

    Du hittar vår nya täckfärg här på nedan länk:
    TÄCKFÄRG VIT 0,5L - Hillerstorp.se
    Tommy
  • Tack för svar!

    Vad är det för bindemedel i denna färg?
    Är det samma bindemedel som det var i lasyrfärgen ni sålde tidigare?
    Linnea
  • Hej,

    Det stämmer. Täckfärgen som vi säljer är den täckfärg vi använt i vår produktion.
    Framtagen av Teknos.
    Tommy
  • Tack för svar!

    Skulle du kunna kolla upp vad det är för bindemedel i täckfärgen?
    Jag hittar inget om detta i produktinformationen på er hemsida.

    Mvh,
    Linnea

  • Det är en akrylfärg.
    Tommy