Kjøp uten personnummer

Vi forsøker å kjøpe møbler til stuga i Strømstad, men er norske. Hur gjør man dette?
Torkil Aulie

Kommentarer

  • Hej, ni kan beställa möbler på www.hillerstorp.no
    Tommy
  • Hele poenget var at vi ønsker å bestille møbler i Sverige fordi vi har feriehus der. Men da skjønner jeg at Hilkerstorp ikke ønsker norske kunder i Sverige. 😡
    Torkil Aulie
  • Hej, det går endast att genomföra köp via Klarna inom det land som ni är registrerade i. Mitt råd är att ni tar kontakt med en av våra återförsäljare med fysisk butik. Exempelvis Grebbestad Sommarmöbler i Grebbestad eller Fritidsforum i Uddevalla.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Amanda