Jet set divan / fotpall

Hej! Jag har den grå soffan som heter Jet set och försöker hitta den grå divanen / fotpallen. Kan bara hitta den på flera olika sidor i beige. Kan ni möjligen hjälpa mig att hitta denna?
Den är så snygg och skulle passa så bra till soffan.
Camilla Ehrlin

Kommentarer

  • Hej Camilla, divanen i den svart/grå är dessvärre slut för säsongen.
    Amanda
  • Hej igen! Ni kan inte se om några av era återförsäljare har denna kvar?
    Camilla Ehrlin
  • Nej dessvärre ser vi inte vad de har i lager hos sig utan du får ta kontakt med återförsäljarna. Du hittar alla våra återförsäljare här - ÅF-Karta.
    Amanda
  • Hej

    Jag är intresserad av att köpa Jet Set soffgrupp/fåtölj/divan/soffbord i svart/grå. Verkat vara väldigt svårt att få tag i. Hittar inte någon återförsäljare som har alla dessa delar.
    Tillverkar ni inte den svart/gråa varianten längre? När och var kan man i såna fall få tag i den?Fåtölj och divan svart/grå hittar jag inte någonstans.

    Anna
  • Hej Anna,

    Vad roligt att du är intresserad av Jet-Set familjen!

    Dessvärre så har Jet-Set fåtöljen samt divan utgått ur sortimentet.
    Tommy