Jag vill bli återförsäljare till Hillerstorp, hur gör jag?

Hur gör jag om jag vill bli återförsäljare till er? Vem ska jag kontakta?
Roland Andersson

Kommentarer

  • Det finns kriterier som vi beaktar, t.ex. varumärkesnärvaro, digital närvaro, ekonomi och kreditvärdighet och särskilda skäl utifrån läge och lokal konkurrenssituation.
    Kontakta vår försäljningschef Joakim Andersson för mer information: joakim.a@hillerstorp.se.

    Anders Mårtensson