Jag har köpt en Hammock och det fattas två skruvar, hur får jag tag på dem?

Kan ni skicka skruvarna från ert lager eller ska jag kontakta butiken som sålde hammocken?
Mia Nestrup

Kommentarer

  • Om du har köpt en produkt hos en återförsäljare så kontakta den återförsäljare där du köpte produkten. Om du har köpt Hammocken i Hillerstorps webshop så gå till https://www.hillerstorp.se/reklamation.
    Fyll i fälten på sidan och skriv vilka skruvar som saknas. Vår After
    Sales-avdelningen skickar skruvarna till dig så fort som möjligt.

    Tommy