Hur ska jag behandla och sköta min möbel på bästa sätt?

Jag har möbler av trä, det är en matgrupp med bord och stolar. Måste trämöbler oljas in eller behandlas på nåt sätt för att inte få sprickor?
Tomas Lundgren

Kommentarer

  • Det går inte att ge ett generellt svar eftersom det beror på vilket material och vilken ytbehandling din möbel har. Du hittar information bland våra skötselråd som följer med när du köper din möbel. Kontakta närmaste återförsäljare så hjälper de till med tips och råd.
    Tommy