Honungslasyr

Hej!
Jag behöver bättra på mina utemöbler med honungslasyr men hittar den inte längre hos någon återförsäljare. Var kan jag få tag påbuden? Jag bor i Norrköping. Med vänlig hälsning, Mats
Mats Gripenblad

Kommentarer

  • Hej Mats,

    För att få fram bättringsfärg så ber vi er kontakta er lokala färgleverantör med tex. en del av en möbel såsom ett armstöd för att få fram kulören.

    Honungslasyren utgick ur vårt sortiment för några års sedan.
    Tommy