Himmelsnäs serien

Hej jag är intresserad av hörnsoffan i himmelsnäs och soffbord matbordet och matstolar men skulle vilja provsitta och se dom i verkligheten så vart kan jag göra det? Bor i Delsbo
Vänligen Marie
Marie Söderberg

Kommentarer

  • Hej Marie,

    Tack för ditt meddelande.
    Jag är ledsen, men jag har tyvärr ingen information om vilka butiker som har Himmelsnäs-serien i sin utställning.

    Här nedan finner du en länk till våra återförsäljare, där du kan se vart de är belägna.
    Hitta återförsäljare - Hillerstorp.se

    Jag önskar att jag kunde ge dig ett mer detaljerat svar och hoppas att detta kan vara till hjälp.

    Tommy