Himmelsnäs

Klarar hörnsoffan att stå ute året om (utan skydd och på helt öppen plats)?
Anna

Kommentarer

  • Hej,

    Det gör den inte.

    Teak är naturligt motståndskraftigt mot väderförhållanden, men att använda ett möbelskydd under vintermånaderna kan hjälpa till att skydda möblerna från extrema förhållanden och förlänga deras livslängd.
    Om möblerna inte används under långa perioder, förvara dem på en torr plats för att förhindra fuktinträngning och mögelbildning.
    Tommy