Hängstol Ägget

Går det att någonstans köpa endast själva stolen (inte ställningen)? Vår stol hänger på en inglasning, men nu har bygeln som den hänger i knäckts!
Kerstin

Kommentarer

  • Ägget säljs endast komplett med gunga och ställning.
    Amanda
  • Hej vi saknar äggets fjäder . Var kostar den ?
    Med vänlig hälsning,
    Håkan
  • Hej,

    Det är tyvärr ingenting vi erbjuder som reservdel för tillfället.
    Söker du på hammockfjäder så finns det flera ställen som erbjuder denna del till försäljning om du behöver tips.
    Tommy