Hammocktak i tvättmaskin

Kan jag tvätta hammocktaket i tvättmaskinen?

Jennifer Åkerberg

Kommentarer

  • Nej, vi rekommenderar handtvätt med ett milt rengöringsmedel.
    Anders Mårtensson
  • Hej! Hur tvättar jag på bästa sätt hammockskyddet?
    Siv Ekberg.
  • Vi rekommenderar att tvätta hammockskyddet för hand med ett milt rengöringsmedel.
    Amanda
  • Hur rengör jag ett hammocken som blivit grönprickigt (alger)? Jag har försökt med vatten och milt rengöringsmedel men det funkar inte.

    AnnSofie
    AnnSofie Kero
  • Ättika är bra för att ta bort alger och mögel. ljummet vatten med ättika. Avsluta med att tvätta eller skölja av möblerna med vanligt vatten.
    Amanda
  • Hej
    Hur många delar ättika i förhållandet vstten?
    Mvh
    Tony
    Tony Ruber
  • kan man inpregnera  hammocktaket.
    AnnKristine Kristiansson
  • Ja, det kan man göra, men vi kan inte säga att det inte kommer att blekas ändå.
    Adam