Hammocktak Beige Hillersrtorp

Har beställt detta från EM Möbler Degerfors för 14 dagarsedan  men ej hört något fr dem.När man beställer själv i datorn står det att det tar 2-5 dagar leverans ska det dröja längre att beställa genom affären ? Vill ha svar på detta har ni så mycket kanske sommaren hinner gå .

Hernstigen

Kommentarer

  • Vid beställning i vår webbshop skickas ordern normalt sett ifrån vårt lager inom 1-3 dagar. Ni får kontakta er återförsäljare för att se vad status för er order är.
    Amanda
  • Jag har talat med dom idag de säger att det varit svårt för de har haft så mycket försäljning av trädgårdsmöbler så fabriken hinner inte att leverera i tid men utan vi får vänta trodde han för att ni inte hinner med .Varför står det då om man beställer själv vi dator att det ta 2-5 dagar då tycker jag att det skulle ta ha talat om för då är det ju bättre att man gör det.Är det så då tänker jag tala med dom igen för går det fortare att beställa själv då gör jag hellre det.Men ni kanske har längre lev.tid nu ? Vänl.hälsn.Marie-Louise
    Hernstigen
  • Får vi in en beställning i vår webbshop kommer vi skicka orden inom 1-3 arbetsdagar. Därefter tar det någon dag för transportören att leverera.
    Amanda