Hammock tak

Har köpt en hammock Dalum, de hammocktak ni har på hemsidan heter Småland.
Passer de till Dalum?

Eva Carlsson

Kommentarer

  • De hammocktak vi har i vårt sortiment passar till både Dalom och Slöinge hammock.
    Amanda
  • Passar hammocktak 994 till hammock Slöinge?
    Mikael
  • Alla våra hammocktak vi erbjuder i vårt sortiment passar till både Dalom och Slöinge hammock.
    Amanda
  • Hej! Har ni tak o dynor i sortimentet idag som passar denna hammock (obs lånad bild)

    Marika
  • God dag Marika,

    Detta är tyvärr ingen hammock vi känner igen.

    Alla våra dynor finner ni här
    och här finner ni tillbehör till våra Hammockar.

    Ha en härlig fredag,

    Bertil
  • Hej jag vill köpa nya rör till mitt hammocktak.
    Vilket går snabbast o smidigast; att jag klickar o köper reservdelen på er hemsida eller att ni skickar reservdelen till en återförsäljare? Jag bor i Askim, strax söder om Gbg.
    Mvh Lena
    Lena
  • Hej jag vill köpa nya rör till mitt hammocktak (Dalom).
    Vilket går snabbast; att jag köper reservdelen på er hemsida eller att ni skickar den till en återförsäljare? Jag bor i Askim, strax söder om Gbg.
    Mvh
    Lena
  • Hej Lena, det går lika snabbt. Vi har 3-5 arbetsdagars leveranstid både till privatkunder och till återförsäljare, förutsatt att de beställda produkterna finns i lager i Hillerstorp.
    Tommy
  • Tack 👍😊
    Lena
  • Varsågod Lena, hoppas du blir nöjd med din hammock.
    Tommy
  • Hej.

    Är verkligen sitthöjden på Kungshults hammock 65 cm, som det står i er beskrivning? Aspös sitthöjd är 43 cm, vilket är en normal sitthöjd.
    Thomas Nilsson
  • Hej Thomas, det har tyvärr blivit fel. Sitthöjden på Kungshult hammock är 48 cm. Tack för att du hörde av dig så vi kan rätta till detta!
    Tommy