Dynor

Om jag köper en loungemöbel och dynorna spricker efter 1-6 månader vad gör jag? Enl recensioner så har alla som skrivit haft samma problem
Maria

Kommentarer

  • Vänligen ta kontakt med din återförsäljare där du köpte produkten för att lägga upp ett reklamationsärende.
    Amanda
  • Har inte köpt produkten, vill bara veta hur ni gör då alla recensioner säger att dynorna spricker
    Maria Lénström
  • Vilken möbel gäller det?
    Amanda
  • Wisconsin bla
    Maria Lénström
  • Vi hade en felaktig batch 2019 på dessa dynor, men nu ska alla dynor vara korrekta.
    Amanda