Dragkedjor

Mina zips till alla dragkedjor på paviljongsidorna har gått sönder eller ramlat av. Kan man beställa nya hos er. Gäller ej myggnätet där alla är intakta😀
AnnKristin Olsson

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har tyvärr inte har lösa dragkedjor till försäljning. Våra myggnät och väggar levereras färdigförpackade från vår leverantör i Asien, vilket gör att vi inte kan erbjuda dragkedjor separat.

    Tommy