BOLMSÖ

  • Vi har precis fått leverans av Bolmsö Lounge-gruppen, men dynorna glider ner när man sätter sig i soffan och chaiselongen (det gäller både sitt- och ryggdynor). Har ni en lösning på detta?
  • Finns det ett överdrag till denna lounge-grupp?
Lone Fonss Schroder

Kommentarer

  • Hej Lone,

    Vi har aktivt valt att inte inkludera glidskydd till dessa moduler. Vi har testat den noggrant och kommit fram till att glidskydd inte behövs.

    Om ni ändå upplever att möbeln behöver glidskydd, rekommenderar vi att ni köper dem från någon av de många leverantörer som erbjuder dessa. Vi kommer också att se över vårt reservdelssortiment och kanske inkludera glidskydd i framtiden.

    Tyvärr har vi inte tagit fram ett möbelöverdrag till Bolmsö serien ännu.
    Tommy