Betälld order

Jag gjorde i förra veckan en beställning av en burk olja.
Jag har inte fått någon återkoppling på detta.
Kan jag ha missat något i samband med beställningen?
Leif Juringe

Kommentarer

  • Fick du något ordernummer?
    Adam
  • Nej
    Men jag fick en faktura från klarna i går kväll
    Men ingen bekräftelse från er
    Leif Juringe
  • Kan dessvärre inte hitta din order i Klarna heller. Kan du maila fakturan du har fått från Klarna till oss, så att vi får kolla detta med dem? Maila till info@hillerstorp.se
    Mvh
    Adam
  • Har du fått mitt mail?
    LJ
    Leif Juringe
  • Ordernr LS108419
    Leif Juringe
  • Hej igen,
    din order, LS108419, är skickad från oss den 14 april 2023 på sändningsnummer 373323992483734493 med PostNord. Du kan spåra din sändning online eller via PostNord appen i din mobil, om du har laddat hem appen.
    Mvh

    Adam
  • Jag har  gruppen "Lotus" består av två fåtöljer två fotpall samt dynor. Min önskan är två fåtöljer till med dynor utan fotpallar. Är det möjligt? Och vad kostar det.??
    Gunnel Ekman. gunnelekman@gmail.com

    Gunnel Ekman
  • Nej, det är dessvärre inte möjligt, då denna grupp inte säljs på det sättet.
    Adam