Amelia Honung

Hej! Undrar vilken lasyr jag ska ha till min matgrupp som är amelia honung tror jag
Andy

Kommentarer

  • Hej,

    Det ser ut att vara kanellasyr.

    Det finns ingen färgkod för laserad furu eftersom färgen beror på den specifika laseringen som används och träets naturliga färg. För att få fram bättringsfärg så ber vi er kontakta er lokala färgleverantör med tex. en del av en möbel såsom ett armstöd för att få fram kulören.
    Tommy