vinthundar.

jag skulle önska att det fanns ett ställe där det är lätt att hitta och skicka efter vinthunds halsband, täcken och overaller... ni har ju de sakerna men inte till vinthundar. det är svårt att hitta täcken och halsband som sitter bra =( det kunde kanske vara nåt för er att sälja?

yvonne johansson

Kommentarer

  • Hej Yvonne,
    det här är något vi ska kika på för att se vad vi kan hitta och om det är något vi kan ta in. Om du vet något speciellt märke som passar till vinthundar så får du gärna återkomma med det!

    Med vänliga hälsningar

    Hemfoder.se Kundtjänst