Valpkasse

Hej Jag har just nu 5 pyrenéervalpar. Man brukar få en kasse med några startartiklar från Eukanoba vars foder som jag handlar genom er. Beställer jag av er eller beställer jag direkt från Eukanoba? Valparna är idag 8 dagar gamla dvs födda den 4/6.
Med vänlig hälsning
Maud Söderberg Hobyvägen 94 37011 Backaryd

Maud Söderberg

Kommentarer

  • Hej Maud,

    Tack för ditt ärende!

    Vi säljer tyvärr inte valppaket längre utan du kan beställa det direkt från Eukanuba.
    Vi hoppas däremot att du hittar annat hos oss som passar dina valpar 😀

    Ha en fin dag!
    Hanna på Hemfoder

    Hanna