kontakt

Bra att beställa hundmat ifrån, brukar normalt gå snabbt men när det inte fungerar så är Ni väldigt svåra att få kontakt med, både per telefon och mail....
Jag har väntat en vecka, inget hundfoder har kommit än men däremot fakturan.
vet inte om det kommer än eftersom ni inte svarar i telefon eller mina mail.
Ska man handla någon annanstans, våra hundar vill ha sin mat !
Dålig service denna gången.

mvh
Ingrid

Ingrid Magnusson

Kommentarer

  • Har fått hem en leverans med fel varor. Har ringt er och suttit i kö i tre omgångar tills man får meddelandet "vi kan inte svara i telefon just nu". Men det kom först efter nästan 20 minuter. Dåligt. Vad värre är att varorna jag fått är både fel och billigare än vad jag beställt och kan inte heller användas till det som var avsett. Ni är alltså skyldiga mig pengar utöver att ni skickat fel varor. Dåligt dåligt. Det blir definitivt både första och sista gången jag handlade härifrån om jag inte får kontakt med er omgående för en lösning.

    Anna May
  • Har sökt er via mail flera gånger utan svar för att få veta när varorna kommer, men ingen respons. Hittar inte heller telefonnummer att ringa på. Tidigare två leveranser har gått fort men nu verkar de vara stopp.

    Angelica Wåhlstrand