Beställning

Hejsan,
har precis lagt en beställning på kattmat från er.
Tydlig och bra hemsida. Hade gärna beställt något mer, tex något roligt kattgodis eller någon rolig leksak men fanns inte så stort utbud.
Dock är maten jag nu köper slut i lagren överallt så är glad att jag kunde beställa hos er.
//Maria

Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Det är på gång med masa nya artiklar, det kommer att synas på sajten i nästa 😀
    Tack för att du använder oss!

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst