Applaws hundfoder

Hejsan!
Jag måste fråga om lite om Applaws hundmat, är det verkligen tillverkat i Thailand, Jag hörde av en som ger detta foder till sina hundar och på säcken står det att UK är tillverkningsland, så jag blev lite fundersam på vad som är rätt eller hur det ligger till, 😀

MVH Anett Hedbrant, Bollnäs
anett.hedbrant@telia.com

Anett Hedbrant

Kommentarer

  • Hej,

    Det stämmer att det tillverkas i UK, det är våtfodret som görs i Thailand.
    Vi kommer att uppdatera våra produktsidor gällande produktinformation eftersom det har stått fel på torrfodret. Stort tack för att du hörde av dig 😀

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Hej. Jag har precis börjat ge Applaws både till min hund och mina katter. Jag har läst att torrfodret tillverkas i Storbritanien. Men vart kommer kycklingen ifrån? Med vänlig hälsning Lena

    Lena