Varför skall man ansluta sig till ett fibernät?

Hej!

Varför bör jag ansluta till ett fibernät?
Lotta

Kommentarer

  • Hej Lotta,

    Tack för din fråga!

    Ett fibernät ger snabb anslutning till internet med minimala störningar. Fibernätets kapacitet är också betydligt högre och en mängd tjänster kan göras tillgängliga på ett kostnadseffektivt sätt.

    I dag sker allt mer på nätet som utbildning, arbete hemifrån, vi roar oss, kommunicerar och skaffar oss nya kunskaper. En sak är säker – utbudet via nätet kommer att öka ytterligare, med tjänster som ställer krav på uppkopplingen.

    Med ett fiberoptiskt bredbandsnät skapar vi förutsättningar för dig att kunna ha detta utbud hemma! Det ger dig snabb tillgång till hela världen och är precis lika viktigt som all annan infrastruktur.
    Hedemora Energi