Varför blinkar fiberdosan rött/orange?

Hej,
Vi har fiber via er och vår dosa för inkommande signal har hela tiden blinkat grönt, men nu de senaste dagarna så har den börjat blinka rött alt orange. Allt verkar fungera som tidigare, men man undrar lite när något ändras.
Jonny Karlsson

Kommentarer

  • Hej Jonny!

    Det har att göra med mottagningen, men även om det blinkar orange eller rött kan uppkopplingen fungera trots allt. Prova att starta om din utrustning och se om du får grön lampa. Har du problem med att uppkopplingen inte fungerar gör du en felanmälan till din tjänsteleverantör. Om det skulle vara problem med utrustningen så är det tjänsteleverantören i sin tur som kontaktar Kurbit.
    Camilla Kundvägledare