Vad är ett serviceavtal för fjärrvärme?

vad är vinsten med ett sånt?
Cecilia

Kommentarer

  • Hej Cecilia!
    Vi erbjuder våra kunder med fjärrvärme en möjlighet att teckna ett serviceavtal. Det innebär att vi besöker dig vartannat år och kontrollerar din anläggning. Avtalet innebär en årlig avgift, men i gengäld får du snabb hjälp, och dessutom har vi oftast reservdelar som passar just din anläggning hemma och kan därför avhjälpa fel omgående.

    En trygghet för dig som kund, helt enkelt.
    Här kan du läsa mer om serviceavtal Serviceavtal – Hedemora Energi
    Kristina Kundvägledare