Hur registrerar jag VA-avläsning på Mina sidor?

Jag har under flera års tid gjort månadsvis självavläsning av min vattenmätare och loggat in på Er hemsida, och rapporterat värdet. Men nu, när jag skulle rapportera detta den 2 oktober, så noterar jag en förändring på hemsidan, och jag vet inte hur jag ska rapportera det avlästa värdet nu?

Kan Ni vänligen förklara detta för mig.

Nils

Kommentarer

  • Hej Nils!

    Det stämmer att Mina sidor har en ny layout. För att hitta rätt och registrera din avläsning behöver du göra följande steg:
    1. I menyn till vänster, välj Avtal- och anläggningsuppgifter
    2. Välj Vatten/Avlopp
    3. Klicka på adressen
    4. Välj fliken Lämna avläsning

    Jag hoppas att du nu ska hitta rätt för att fortsätta lämna in din avläsning på Mina Sidor. Det går också bra att ringa vår kundtjänst 0225-349 00 och lämna mätarställningen över telefon.
    Camilla Kundvägledare