Tömmer ni utedass?

Hej! Jag har ett gammeldags utedass med en enkel plasttunna som behöver tömmas, är det en service ni har eller någon annan i trakten kanske?

Tack på förhand!!
Moa

Kommentarer

  • Hej Moa!

    Vi tillhandahåller inte tömning av torrdass i egna tunnor. Däremot kan du ha ett abonnemang hos oss för latrinhämtning. I abonnemanget ingår 6st behållare á 30liter under perioden 1 maj-30 sep. Alla behållare körs ut till kund på våren och kunden fördelar själv hur tunnorna används. De tunnorna som är fulla ställer kunden ut vid vägkant till den 1:a varje månad så kommer vi och hämtar in dom. I oktober hämtas de sista tunnorna in som finns kvar hos kund. ​Prislista - latrinhämtning​​​

    Camilla Kundvägledare