När får jag slamtömning?

Hej!
När jag får min tank för toaletten tömd, ingår det då slamtömning av bdt-tanken också? Sker båda samtidigt eller gör man den ena med längre intervaller?
Jenny

Kommentarer

  • Hej!

    Det finns fler abonnemang med olika tömningsfrekvens. Samt att priset varierar beroende på storlek av tanken. Har man en BDT behöver man meddela oss om den ska tömmas i samband med annan tank- eller brunnstömning, beroende på hur ofta man är i behov av tömning så är det inte säkert att BDT behöver tömmas varje gång. Våra priser finner du i vår - Prislista renhållning

    Vilken adress gäller det här så kan jag ta fram priset för just ditt abonnemang?
    Camilla Kundvägledare