Vem kontaktar jag om jag har problem med tvn som går via fiber?

bilden fryser ca 5 sek när jag tittar på tv kommer sen tillbaka så är det hela tiden
aage

Kommentarer

  • Hej Aage!

    Du behöver felanmäla hos din tjänsteleverantör om du har problem med uppkoppling alternativt att det är något fel på din utrustning. All felanmälan går alltid via tjänsteleverantören. Om det skulle vara problem med utrustningen så är det tjänsteleverantören i sin tur som kontaktar Kurbit. Tjänsteleverantör är ansvarig för uppkopplingen och Kurbit har ansvaret för utrustningen.
    Camilla Kundvägledare