Vad händer med fjärrvärmeavtalet när en fastighet byte ägare?

Hur görs ett partsbyte i samband med en fastighets (villa) ägarbyte?
Annie

Kommentarer

  • Hej Annie!

    Vid flytt är det bra om du kontaktar oss 30 dagar innan flyttdatum. Fjärrvärmeanläggningen flyttas över till nya ägarens namn. Vi erbjuder serviceavtal till alla våra fjärrvärmekunder. Är du inflyttande så behöver du teckna ett nytt eget serviceavtal med oss. Det följer inte med från tidigare ägare.

    Vi ser gärna att du ringer till vår kundtjänst eftersom vi behöver uppgifter om vilken anläggning/adress det gäller samt person-/kontaktuppgifter på vem som flyttar in/ut.

    Du är välkommen att kontakta oss på telefon 0225-349 00.

    Våra öppettider är vardagar kl 9-16.
    Camilla Kundvägledare