Mitt elstöd är fel, hur gör jag då?

Jag har fått en utbetalning för elstöd från försäkringskassan men det stämmer inte med min förbrukning. Vad kan jag göra för att få rätt ersättning?
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Va tråkigt att höra att det blivit fel med elstödet.

    I det beslut som försäkringskassan skickade till dig finns beskrivning hur du går tillväga för att överklaga beslutet.

    Det vi som elnätsföretag kan hjälpa dig med är att ta fram din förbrukning på din anläggning så du kan jämföra med försäkringskassans utbetalning. Men att du sen följer försäkringskassans instruktioner om du behöver gå vidare.

    Vänligen kontakta oss på telefon 0225-34900 så hjälper vi dig att ta fram din personliga förbrukning.
    Camilla Kundvägledare