Min strömadapter till fiberdosan har gått sönder, kan jag få en ny?

Hej! Min strömadapter till fiberdosan har gått sönder i samband med åska, kan jag få en ny?
Rickard

Kommentarer

  • Hej Rickard!

    Du är välkommen att hämta en ny på Hedemora Energis kontor på Ivarshyttevägen 2. Strömadaptern kan av olika anledningar gå sönder och vi har oftast några i lager på kontoret.
    Camilla Kundvägledare