Måste jag meddela er att jag flyttar?

Hej, jag har sagt upp mig från bostaden vilken är Hedemora bostäder som hyresvärden, och Hedemora Energi som elleverantör.
Behöver jag säga upp mig från el-avtal, eller sker det automatiskt vid uppsägning av bostaden?
Muhsen Zaki

Kommentarer

  • Hej!

    Vid flytt behöver du meddela oss, så vi kan flytta ut dig från elnätet. Vi behöver veta vilket datum som ditt kontrakt går ut hos Hedemora Bostäder samt bekräfta vilken adress det gäller. Elhandelsavtalet som du har hos oss sägs upp automatiskt i samband med att vi flyttar ut dig från elnätet.

    Vill du sedan teckna nytt elnät- och elhandelsavtal till ny adress behöver du återkomma på telefon till oss 0225-349 00.
    Camilla Kundvägledare