Tillhandahåller ni kompostbehållare?

Hej. Min lilla bruna ventilerande komposthink har spruckit. Är det nått man kan få en ny från er eller måste jag köpa en ny? Haft den i många år nu.
Emelie

Kommentarer

  • Hej!

    Nya kompostbehållare ska finnas att hämta på Återvinningscentralen i Hamre. Om du inte har andra ärende dit, ring gärna 0225-34970 före och se om de finns hemma i lager innan du åker dit.
    Camilla Kundvägledare