Kan vi dela inloggning på Mina sidor?

Hej!
Jag och sambon äger ett hus tillsammans men det är han som står för elnätet. Kan jag också få tillgång till Mina sidor nu när ni har ändrat inloggningen till BankID?
Sara

Kommentarer

  • Hej Sara!

    Det går jättebra att fler personer har tillgång till Mina Sidor. Den person som står på avtalet hos oss behöver logga in med sitt personnummer och bankID första gången. I menyn till vänster klickar du på Kundgodkännande och där kan du sedan lägga till personnummer för de personer som du också vill ska kunna logga in.

    Om det av någon anledning inte är möjligt för personen som står på avtalet kan logga in med BankID, kan du kontakta vår kundtjänst på telefon 0225-349 00 så hjälper vi till.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Camilla Kundvägledare