Jag kommer inte in på Mina sidor för mitt företag?

Efter att ni ändrat till mobiltbankid istället för lösenord så kommer jag inte in på Mina Sidor för mitt företag? Vad måste jag göra?
Krister

Kommentarer

  • Hej Krister!

    Vi har valt att ändra inloggningssystem för att göra det säkrare! För att det ska vara rätt personer som har tillgång till företagets inloggning behöver du första gången skicka in en fullmakt till oss. Fullmaktsblankett finns på vår hemsida, Mina sidor - fullmakt Det går bra att skriva ut blanketten själv och efter att den blivit ifylld och undertecknad kan du scanna in och skicka den digitalt tillbaka till oss på kontakt@hedemoraenergi.se. Vill du hellre att vi skickar blanketten med svarskuvert till dig med posten kontakta vår kundtjänst på 0225-349 00.

    Camilla Kundvägledare