Jag har råkat betala fakturan två gånger.

Hur gör jag för att få tillbaka mina pengar?
Sven

Kommentarer

  • Hej Sven
    När en faktura betalas två gånger, eller ett för högt belopp registreras på den inbetalda fakturan får vi ett meddelande om det i våra system. Den överskridande summan betalas då åter till ditt konto i slutet på månaden.

    Om du vill att summan istället flyttas till kommande faktura behöver du ta kontakt med oss, kontakt@hedemoraenergi.se eller 0225 34900. Annars - håll lite koll på ditt konto så bör du få en inbetalning inom kort.

    Gäller din fråga istället företag eller föreningar betalas fakturan tillbaka en månad senare av bokföringstekniska skäl.

    Hälsar Kristina, kundtjänst
    Kristina Kundvägledare