Hur skaffar jag fjärrvärme?

Jag vill skaffa fjärrvärme till min villa. Vad krävs för att jag ska kunna få det?
Cecilia

Kommentarer

  • Hej Cecilia!
    Va roligt att du är intresserad av fjärrvärme. Idag kan vi erbjuda fjärrvärme i Hedemora, Långshyttan, Säter, Vikmanshyttan och Stora skedvi.
    För att kunna ansluta sig krävs helt enkelt fjärrvärmeledningar som är inom räckhåll.

    Fjärrvärme kräver dessutom ett vattenburet värmesystem i din villa.

    Varmt välkommen att läsa mer här, samt lämna en intresseanmälan så kan vi närmare kontrollera om det är möjligt för dig att ansluta dig till fjärrvärmenätet.
    Anslut din fastighet – Hedemora Energi

    Kristina Kundvägledare