Hur skaffar jag e-faktura?

Jag vill ha e-faktura för alla mina räkningar. Hur gör jag då?
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan!
    Tack för din fråga. E-faktura registrerar du först hos din bank. Gå in på din internetbank och sök där på e-fakturor. Där kan du sedan välja Hedemora Energi, och anmäla ditt intresse för tjänsten. Då får vi ett meddelande från banken.

    Vi har flera sätt för att betala fakturor till oss. Här kan du läsa mer om dem. Faktura – Hedemora Energi

    Hälsningar Kristina, kundtjänst
    Kristina Kundvägledare