Jag ska flytta, hur anmäler jag mig till elnätet?

Hej, ska flytta till Dala-Husby och behöver veta hur går jag till väga för att anmäla mig till elnätet?
Linus

Kommentarer

  • Hej Linus!

    Vid flytt är det bra om du kontaktar oss 30 dagar innan flyttdatum. Vi ser gärna att du ringer till vår kundtjänst eftersom vi behöver uppgifter om vilken anläggning/adress det gäller samt personuppgifter på vem som flyttar in/ut.

    Du är välkommen att kontakta oss på telefon 0225-349 00 så ska vi hjälpa dig.

    Våra öppettider är vardagar kl 9-16.
    Camilla Kundvägledare