Det kommer inget vatten i kranen?

Hej!

Jag öppnar min kran men det kommer inget vatten, vad är fel?
Karl

Kommentarer

  • Hej Karl,

    När det inte kommer något vatten i kranen beror det oftast på en tillfällig avstängning av vattnet i samband med till exempel nyanslutningar eller servisarbeten. I undantagsfall kan det bero på en störning någonstans i ledningsnätet.

    Vattenavstängningar som inte är av akut karaktär meddelas i förväg till de fastigheter som berörs. Kontrollera vår hemsida om eventuella driftstörningar.

    Om du inte hittar någon information om vattenavstängning i ditt område kontakta Hedemora Energis kundtjänst.
    Hedemora Energi