Hur ansöker jag om autogiro?

Hej!
Jag är kund hos er och undrar hur jag gör för att koppla era fakturor till autogiro?
Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    För att ansöka om autogiro behöver du fylla i en ansökningsblankett och skicka till oss.

    Den blanketten skickar vi ut till dig med post, men för att det ska bli rätt person och adress så ber vi dig att kontakta kundtjänst på telefon 0225-34900.

    Camilla Kundvägledare