Är Hedemora Energi anslutna till Kivra?

Hur gör jag för att få mina fakturor från er i Kivra?
Maria

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Ja nu är vi anslutna till Kivra och de kunder som har konto på Kivra sedan innan kommer automatiskt att få sin fakturor digitalt från och med juni månad via Kivra istället för på papper i brevlådan.

    Har du inte konto hos Kivra kommer du som vanligt att få hem dina fakturor i brevlådan. Vill du skapa ett konto hos Kivra kan du enkelt göra det här Skapa konto Kivra.

    De kunder som har E-faktura hos oss kommer också som vanligt att fortsätta få sina E-fakturor till sin bank. Dock vill jag informera att för de kunder som har produktionsanläggning (solceller) är ej E-faktura ett möjligt fakturasätt. Ring gärna oss så berättar vi mer hur möjligheterna ser ut för just dig som har installerat solceller.

    Kundtjänst 0225-34900, vardagar kl 9-16.

    Trevlig dag!
    Camilla Kundvägledare