Farlig bit av en stolpe, vems ansvar?

Hej! Jag skickar på en foto från korsningen vid E4 och Victoriagatan.Det finns en farlig av en resten av en  stolpe som man kan kråka när man cyklar, vem kan ta bort den?

Kommentarer

  • Hej Myriam,

    Jättebra att du hör av dig! En handläggare på Samhällsförvaltningen som har ansvar för gator och vägar kommer att kontakta vår entreprenör Svevia så att de får åka ut och ta bort den där biten innan någon gör illa sig.

    Med vänliga hälsningar,
    Marielle Oikari Kommunvägledare
  • Hej!
    Jätte bra jobbat, redan torsdag morgon stolpen var borta!