Ved (Hernö Ved)

Hallå, jag undrar om det finns/kommer finnas möjlighet att köpa ved via Hernö Ved i höst 2020. Tack på förhand

Kommentarer

  • Hej,

    Det finns några kubik kvar att köpa. Så om du är intresserad så kan du kontakta Härnö Vedhantering på 0611-34 87 88

    Vänliga hälsningar,
    Marielle Oikari Kommunvägledare
  • Hallå,
    Tack för svar.

    Verkar inte som någon svarar på numret bara
    ​Får åka förbi istället 👍
  • Information från Härnö ved:

    Nu är veden slut för den här vintern. Det kan eventuellt finnas blöt ved att köpa som man då får torka själv.
    Härnö Vedhantering 0611-34 87 88
    Maria Aldén Kommunvägledare
  • Numret går inte att nå
    Ecka
  • Hej Ecka,

    Det verkar vara något tekniskt problem med deras nummer. Om du är intresserad av att köpa ved så kan du kontakta vedhanteringens arbetsledare på telefonnummer, 073-2740725 så hjälper han dig.
    Marielle Oikari Kommunvägledare
  • Hej, vad har ni för pris på blanved 1kubik? Samt har ni hemkörning?
    mvh älandsbroare
    Ali mustafa
  • Hej Ali,

    Nu har jag pratat med arbetsledaren på vedhanteringen och 1 kubik blandved kostar 500 kronor. När det gäller hemkörning så beror det på vart man bor så det får du fråga om när du köper.
    Maria Aldén Kommunvägledare
    (Uppdaterad )
  • Vad kostar det att bara köpa en liten säck som väger typ 5kg
    Erik
  • Hej Erik,

    Du ska kontakta Rudolf Rusch på arbetslivförvaltning. Hans telefonnummer:

    Vänliga hälsningar
    Muhyidin Ali Mohammed